Eerste dag / first day in St. Vincent - Reisverslag uit Kingstown, St. Vincent van Marianne Talma - WaarBenJij.nu Eerste dag / first day in St. Vincent - Reisverslag uit Kingstown, St. Vincent van Marianne Talma - WaarBenJij.nu

Eerste dag / first day in St. Vincent

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

04 Mei 2010 | St. Vincent, Kingstown

eigenlijk is het nog ochtend. Ik ben om 5 uur 's morgens al opgestaan, en naar de branding gelopen. Ik heb de zonsopgang gezien en ik had een paar mooie foto's geschoten maar die per ongeluk gewist. Dus heb ik er nog een paar geschoten. Het was toen al broeierig warm, en rond 7 uur was het alweer 30 graden. We gaan vandaag naar Kingstown, om het museum te bekijken, de stad een beetje te zien, geld op te nemen enz. Ook gaan we de site bekijken, Een beetje een opstartdagje dus.
Er werken ook veel flirterige Cubanen op de construction site(vlakbij de opgraving), en ook de locals lijken een beetje players te zijn.;) ( dingen als 'Hey baby...enz"). ook rijdt men hier flink hard over de kronkelende, steil oplopende/afdalende weggetjes:)
Maar de mensen zijn hier heel warm, vriendelijk en gastvrij. En het is hier gewoon onvoorstelbaar mooi.

ENGLISH

Actually it is still morning. I woke at 5 am this morning, had a walk to the beach where there is a strong surf..and saw the sun rise
....I made pictures but I have deleted them by accident. So I made a couple more. At 7 am it was already 30 degrees celsius. Today we are going to Kingstown, to see the museum, the city, and to take money out. We will also have a look on the site today...just a calm startup day today.
There are also a lot of flirty Cubans working at the construction site(close to the dig site), and also the locals seem to be a bit of players. Saying things like `hey Baby...`. Also people drive quite fast over the sinous steep roads here. But people here are really friendly. open and warm. And the surroundings are simply spectacular.